Αρχείο: Απρίλιος 2013

To MantariNews στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

festivalΣτα πλαίσια του 3ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, ομάδα 5 μαθητών εκπροσώπησε και παρουσίασε τη δουλειά όλων των μελών του προγράμματος του ηλεκτρονικού περιοδικού 다운로드.

Βλέπετε παρακάτω μια σύνοψη της παρουσίασης της 19ης Απριλίου 2013, η οποία έγινε από τα παιδιά (Στέλιο, Δώρα, Νικολέτα, Γιώργο και Μάριο) στο χώρο των Κεντρικών Λυκείων Μυτιλήνης 비타 vpk.

Η όλη εμπειρία, τόσο από την παρουσίαση της ομάδας, όσο και από την όλη διαδικασία και συμμετοχή στο φεστιβάλ ήταν πολύ ωραία και εποικοδομητική 세븐 데이즈 다운로드!

Εντός λίγων ημερών, θα δημοσιεύσουμε περισσότερο υλικό…  🙂

3D και οπτικά εφέ

wii ios

mathites-mitiliniΣτα πλαίσια του 3ου Μαθητικού Φεστιβάλ Μαθητικής δημιουργίας, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε ένα εργαστήριο του τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Μυτιλήνη 다운로드.

Εκεί, ο κύριος Μάριος Γιακαλάρας ο οποίος είναι διδακτορικός ερευνητής του τμήματος (κι ακόμα ένας καθηγητής), μας έδειξε πώς κατασκευάζεται ένα 3D  μοντέλο, επίσης μας έδειξε διάφορα δείγματα της δουλειάς του, μέσω ενός προγράμματος δημιουργίας 3D αντικειμένων και απάντησε σε πολλές από τις ερωτήσεις που του κάναμε σχετικά με τις 3D ταινίες και τα έργα του 다운로드. Περισσότερα…

Η εκδρομή της Γ΄ τάξης του σχολείου μας

Η εκδρομή μας ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013 το βράδυ από το λιμάνι της Χίου. Οι γονείς μας, μας συνόδευσαν ως το πλοίο και μας χαιρέτησαν. Εμείς νιώσαμε ενθουσιασμό και μεγάλη χαρά που θα φεύγαμε με τους φίλους μας σε μια τέτοια εκδρομή κι επίσης νιώθαμε και άγχος για το τι μας περιμένει 다운로드.

Το πρωί της Παρασκευής 8 Μαρτίου φτάσαμε στον Πειραιά και εκεί μας περίμενε το πούλμαν που θα μας συνόδευε σε όλη την διάρκεια της εκδρομής. Έτσι γνωρίσαμε και τον κύριο Άγγελο τον οδηγό μας. Από Πειραιά ξεκινήσαμε προς την Κόρινθο 다운로드. Μετά πήγαμε στο σπήλαιο τον Λιμνών και αργότερα στα Καλάβρυτα. Στα Καλάβρυτα κάναμε μια στάση και μετά με τον Οδοντωτό (το τρενάκι) φτάσαμε στο Διακοπτό. Η διαδρομή του Οδοντωτού ήταν μαγευτική κινούμασταν παράλληλα στο ποτάμι και μέσα στα δέντρα 다운로드. Εκεί μας περίμενε ο κύριος Άγγελος και ξεκινήσαμε μαζί ως την Πάτρα στο ξενοδοχείο που μείναμε για να ξεκουραστούμε. 4

Το βράδυ βγήκαμε για διασκέδαση σε Ρεμπετάδικο 다운로드. Εκεί φάγαμε, μιλήσαμε, χορέψαμε και μετά γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε έτσι ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την επόμενη ημέρα.

Την Δεύτερη ημέρα, 9 Μαρτίου ξυπνήσαμε, πήραμε πρωινό και ξεκινήσαμε για να δούμε τα άλλα αξιοθέατα της Πάτρας 말죽거리 잔혹사. Ξεκινήσαμε πρωί πρωί προς την Ολυμπία. Στο πούλμαν νιώθαμε κουρασμένοι άλλα η συνέχεια κύλησε με παιχνίδια και γέλια μέχρι την αρχαία Ολυμπία όπου εκεί θαυμάσαμε τα αρχαία και τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες. Από εκεί ξεκινήσαμε για την Ναύπακτο. Περάσαμε την γέφυρα Ρίο-Αντίρριο και έτσι φτάσαμε στην Ναύπακτο που σταματήσαμε για να φάμε Fear 3 download. Στην Ναύπακτο μας εντυπωσίασε το πανέμορφο λιμάνι που τράβηξαν όλοι από μια φωτογραφία. Μετά το μεσημέρι γυρίσαμε πάλι στο ξενοδοχείο στην Πάτρα, όπου ξεκουραστήκαμε και μετά κάναμε μια βραδινή βόλτα στην πόλη της Πάτρας game bot. Ήταν πολύ ωραία και έτσι είδαμε και τον κόσμο που έκανε βόλτες και τις εκδηλώσεις για το πατρινό καρναβάλι. Μετά την βόλτα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, βάλαμε τα καλά μας και βγήκαμε στο club W που περιμέναμε τόσο 다운로드. Περάσαμε υπέροχα.3

Την τρίτη μέρα φύγαμε από το ξενοδοχείο της Πάτρας και πήγαμε στις Μυκήνες όπου επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και μετά ξεκινήσαμε για Ναύπλιο όπου είδαμε το κάστρο και κάναμε μίας ώρας στάση στο λιμάνι. Από εκεί ξεκινήσαμε για Επίδαυρο που μας άρεσε πολύ. Όπως και στο μουσείο της ακρόπολης που πήγαμε μετά 다운로드. Αλλά εμείς μετά από όλα αυτά περιμέναμε να πάμε στο Allou fun park που θέλαμε και ανυπομονούσαμε τόσο. Εκεί διασκεδάσαμε για τέσσερις ώρες. Μετά απο όλη την κούραση πήγαμε αργά το βράδυ στο ξενοδοχείο στην Αθήνα cv2 download. Την τέταρτη μέρα ξεκινήσαμε να πάμε στο Θησείο, μετά στο Μοναστηράκι που κάναμε τα ψώνια μας και μετά στην βουλή. Το απόγευμα στο Mall που κάναμε τα υπόλοιπα ψώνια μας. Όταν τελειώσαμε και είχε έρθει η ώρα, ξεκινήσαμε για το λιμάνι του Πειραιά όπου μας περίμενε το πλοίο για να γυρίσουμε πίσω στην Χίο και στους γονείς και στα αδέλφια που μας περίμεναν.

Μπιάνκα + Ειρήνη

Ένα ποίημα: “το περιστέρι”

Ένα ποίημα του συμμαθητή μας Ανδρεαδάκη Γιώργου με τίτλο το “περιστέρι”

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Πέταξε το περιστέρι
και πήγε σ΄ άλλα μέρη,
παντού μοιράζει ειρήνη
ευτυχία και γαλήνη 다운로드.
Όσοι το περιστέρι βλέπουν
τα όπλα κάτω ρίχνουν
σφίγγουν τα χέρια
και τις κόντρες στην άκρη αφήνουν 이지 윙스 다운로드.
Για ραβδί του, ένα κλαδί ελιάς,
και γίνεται της ειρήνης βασιλιάς
δύναμή του η ψυχή
και όπλο του η αγάπη 한글 2010 무료 다운로드.
Πετά το περιστέρι μακριά
και πάει σ΄ άλλες πόλεις και χωριά
σπόρους ειρήνης να σκορπίσει
κι όλος ο κόσμος να ανθίσει 포트나이트 다운로드.

Γιώργος Ανδρεαδάκης

Τουρκοσηριαλομανία

tourkika-sirial-vlepoun-mono-oi-gynaikes-patose-o-souleiman-1-315x236

Είναι φανερό ότι τα 2 τελευταία χρόνια τα τούρκικα σήριαλ έχουν μπει κατά πολύ στην ελληνική τηλεόραση 다운로드. Τα περισσότερα κανάλια περιέχουν τουλάχιστον ένα τούρκικο, μειώνοντας έτσι την αξία του ελληνικού 다운로드.

Η κατάσταση έχει καταντήσει τόσο ανυπόφορη ώστε ότι ώρα κι αν ανοίξεις την τηλεόραση θα παίζει ένα τούρκικο σήριαλ. Δεν δίνονται χρήματα για ελληνικά σήριαλ με αποτέλεσμα Έλληνες ηθοποιοί να μένουν άνεργοι. Ενισχύεται η τούρκικη οικονομία ενώ η ελληνική όχι 다운로드.

Να σας θυμίσω ότι με τους γείτονές μας Τούρκους είχαμε στο παρελθόν μεγάλες αντιπαλότητες, τόσο σε ένταση, όσο και σε διάρκεια 다운로드. Τώρα με αυτό το τρόπο μας μεταδίδουν τη κουλτούρα τους κάνοντάς μας να ξεχνάμε ποιοι είμαστε 다운로드.

images (1)

Ταξιδιάρικα πουλιά

Δείτε μια παρουσίαση εμπνευσμένη από τους πρωταγωνιστές αυτής της ταινίας:

(2001) Έγχρ 리렉터. 103΄

Παραγωγή: Γαλλία-Ιταλία-Γερμανία-Ισπανία-Ελβετία

Περίληψη:
Αυτό το συναρπαστικό ντοκιμαντέρ που χρειάστηκε τρία χρόνια και γυρίσματα στις επτά ηπείρους για να ολοκληρωθεί, παρακολουθεί τα αποδημητικά πουλιά σε ένα ταξίδι επιβίωσης που πραγματοποιούν κάθε χρόνο 일본 이력서 다운로드. Με εκπληκτικές φωτογραφίες που είναι εξολοκλήρου φυσικές και αληθινές, το ντοκιμαντέρ αυτό θα σας ταξιδέψει στη μαγεία του κόσμου των πουλιών 다운로드.

Το αυτοκίνητο

venenoΑυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο κινητήρα 다운로드. Σύμφωνα με τους συνηθέστερους ορισμούς, τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται ώστε να κινούνται (ως επί το πλείστον) στους αυτοκινητόδρομους, να έχουν καθίσματα για ένα ως έξι άτομα, έχουν συνήθως τέσσερις τροχούς και κατασκευάζονται κυρίως για τη μεταφορά ανθρώπων,αλλά και μερικές φορές για την μεταφορά διαφόρων πραγμάτων 크리스마스 노래 다운로드. Ωστόσο, ο όρος αυτοκίνητο καλύπτει και άλλα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία κτλ).

Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φορντ 다운로드. Την αρχή έκανε στην Γαλλία το 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier 다운로드. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία 다운로드. Το 1770, ο Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους (Siegfried Marcus) συναρμολόγησε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο 다운로드. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κουνιό σε μηχανική ενέργεια 다운로드. 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ (Etienne Lenoir) έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1-ο ταξίδι με αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ 다운로드. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα χρησιμοποιούν ως καύσιμο βενζίνη ή πετρέλαιο ντίζελ, τα οποία προκαλούν μόλυνση της ατμόσφαιρας και κατηγορούνται ότι συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, καθώς στα καυσαέρια περιέχονται διοξείδιο του άνθρακα, μονοξείδιο του άνθρακα, οξείδια του αζώτου, του θείου και στερεά μικροσωματίδια 오펀 천사의 비밀 다운로드.

Πηγή: Βικιπαίδεια

Παρουσίαση του προγράμματος “Ποδηλατώντας”

Ποδηλατώντας και περπατώντας στις πολιτιστικές διαδρομές του Κάμπου 다운로드.

“Σήμερα μας μίλησαν οι υπεύθυνοι του προγράμματος κυρία Καραγιάννη Αγλαΐα και κύριος Καλούπης Γιώργος για το πρόγραμμά τους 다운로드.

Με μέσο κυρίως το ποδήλατο και λιγότερο το περπάτημα, γνωρίζουμε τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου μας, τον τόπο μας, την ιστορική περιοχή του Κάμπου 영화 알라딘 2019 다운로드.

Η ομάδα μας…

podilato

Γνωρίζουμε τη νεότερη ιστορία μας, την αρχιτεκτονική των αρχοντικών, τις καλλιέργειες και την οργάνωση των περιβολιών 폰으로 동영상 다운로드.

Μαθαίνουμε να κυκλοφορούμε με ποδήλατο, ερχόμαστε σ? επαφή μ? εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς, διδασκόμαστε κυκλοφοριακή αγωγή rapi.dll.

Φεύγουμε από τον κλειστό χώρο του σχολείου, ανοιγόμαστε στο άρωμα των περιβολιών, στις πολιτιστικές διαδρομές του Κάμπου” 다운로드.

Από την επίσκεψη στο Αργέντικο 크롬 프레임 다운로드?