Συντάκτης:   Μπιάνκα Μ.   (bianca)

Η εκδρομή της Γ΄ τάξης του σχολείου μας

Η εκδρομή μας ξεκίνησε την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013 το βράδυ από το λιμάνι της Χίου. Οι γονείς μας, μας συνόδευσαν ως το πλοίο και μας χαιρέτησαν. Εμείς νιώσαμε ενθουσιασμό και μεγάλη χαρά που θα φεύγαμε με τους φίλους μας σε μια τέτοια εκδρομή κι επίσης νιώθαμε και άγχος για το τι μας περιμένει 다운로드.

Το πρωί της Παρασκευής 8 Μαρτίου φτάσαμε στον Πειραιά και εκεί μας περίμενε το πούλμαν που θα μας συνόδευε σε όλη την διάρκεια της εκδρομής. Έτσι γνωρίσαμε και τον κύριο Άγγελο τον οδηγό μας. Από Πειραιά ξεκινήσαμε προς την Κόρινθο 다운로드. Μετά πήγαμε στο σπήλαιο τον Λιμνών και αργότερα στα Καλάβρυτα. Στα Καλάβρυτα κάναμε μια στάση και μετά με τον Οδοντωτό (το τρενάκι) φτάσαμε στο Διακοπτό. Η διαδρομή του Οδοντωτού ήταν μαγευτική κινούμασταν παράλληλα στο ποτάμι και μέσα στα δέντρα 다운로드. Εκεί μας περίμενε ο κύριος Άγγελος και ξεκινήσαμε μαζί ως την Πάτρα στο ξενοδοχείο που μείναμε για να ξεκουραστούμε. 4

Το βράδυ βγήκαμε για διασκέδαση σε Ρεμπετάδικο 다운로드. Εκεί φάγαμε, μιλήσαμε, χορέψαμε και μετά γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε έτσι ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την επόμενη ημέρα.

Την Δεύτερη ημέρα, 9 Μαρτίου ξυπνήσαμε, πήραμε πρωινό και ξεκινήσαμε για να δούμε τα άλλα αξιοθέατα της Πάτρας 말죽거리 잔혹사. Ξεκινήσαμε πρωί πρωί προς την Ολυμπία. Στο πούλμαν νιώθαμε κουρασμένοι άλλα η συνέχεια κύλησε με παιχνίδια και γέλια μέχρι την αρχαία Ολυμπία όπου εκεί θαυμάσαμε τα αρχαία και τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες. Από εκεί ξεκινήσαμε για την Ναύπακτο. Περάσαμε την γέφυρα Ρίο-Αντίρριο και έτσι φτάσαμε στην Ναύπακτο που σταματήσαμε για να φάμε Fear 3 download. Στην Ναύπακτο μας εντυπωσίασε το πανέμορφο λιμάνι που τράβηξαν όλοι από μια φωτογραφία. Μετά το μεσημέρι γυρίσαμε πάλι στο ξενοδοχείο στην Πάτρα, όπου ξεκουραστήκαμε και μετά κάναμε μια βραδινή βόλτα στην πόλη της Πάτρας game bot. Ήταν πολύ ωραία και έτσι είδαμε και τον κόσμο που έκανε βόλτες και τις εκδηλώσεις για το πατρινό καρναβάλι. Μετά την βόλτα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, βάλαμε τα καλά μας και βγήκαμε στο club W που περιμέναμε τόσο 다운로드. Περάσαμε υπέροχα.3

Την τρίτη μέρα φύγαμε από το ξενοδοχείο της Πάτρας και πήγαμε στις Μυκήνες όπου επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και μετά ξεκινήσαμε για Ναύπλιο όπου είδαμε το κάστρο και κάναμε μίας ώρας στάση στο λιμάνι. Από εκεί ξεκινήσαμε για Επίδαυρο που μας άρεσε πολύ. Όπως και στο μουσείο της ακρόπολης που πήγαμε μετά 다운로드. Αλλά εμείς μετά από όλα αυτά περιμέναμε να πάμε στο Allou fun park που θέλαμε και ανυπομονούσαμε τόσο. Εκεί διασκεδάσαμε για τέσσερις ώρες. Μετά απο όλη την κούραση πήγαμε αργά το βράδυ στο ξενοδοχείο στην Αθήνα cv2 download. Την τέταρτη μέρα ξεκινήσαμε να πάμε στο Θησείο, μετά στο Μοναστηράκι που κάναμε τα ψώνια μας και μετά στην βουλή. Το απόγευμα στο Mall που κάναμε τα υπόλοιπα ψώνια μας. Όταν τελειώσαμε και είχε έρθει η ώρα, ξεκινήσαμε για το λιμάνι του Πειραιά όπου μας περίμενε το πλοίο για να γυρίσουμε πίσω στην Χίο και στους γονείς και στα αδέλφια που μας περίμεναν.

Μπιάνκα + Ειρήνη

Ζωγραφιές

jquery ui

Μερικές ζωγραφιές από την Μπιάνκα και την Ειρήνη με θέμα τον τίτλο του περιοδικού μας 스케치업 pro 2017 다운로드. Περισσότερα…